divendres, 11 de gener del 2008

Tornem a posar pega als arquets!

Comença l'any pel meu violí. Si bé és cert que ja ha fet una mica de soroll a casa durant aquests primers dies d'any (com sempre, menys del necessari), avui serà la seva primera oportunitat de sortir de casa.

I és que avui divendres tindrà lloc la meva primera classe de violí de l'any 2008, i les sensacions són les habituals: tinc moltes ganes, tot i que no ho sembli degut a la poca feina que faig. Provaré sort, entre d'altres obres, amb el Concert per violí núm.1 en la menor (1868) del violinista belga Jean-Baptiste Accolay. Es pot trobar enregistrat al disc "Concertos from My Childhood" d'Itzhak Perlman. "Concerts de la meva infantesa", diu en Perlman. Però en el meu cas més aviat seria "Concerts que destrossa un jove no massa jove". És un clàssic concert per estudiants de grau mig de violí, però el trobo força interessant. No és l'obra més difícil que he tocat, però tot i això, doncs no: els saltillos del minut 1:43 no em surten!

boomp3.com

Per cert, demà dissabte a les 16h comencen els assajos de l'orquestra de La Passió d'Esparreguera, de cara a la nova temporada 2008. Hi hauràn molts canvis? Si puc hi aniré a veure què tal pinta la cosa aquest any. Si hi ha algú a qui li interessi venir a tocar o de públic (puc agafar descomptes), que m'ho digui. Per la meva part, seguiré comentant la jugada!