dissabte, 12 d’abril del 2008

A la llera del riu Elba

Encara sovint recordo les tardes i nit que ja fa tres anyets vaig poder gaudir amb bona companyia a la llera del riu Elba, a Dresden. Estones per xerrar, pero beure una Radeberger, per fer barbacoes o, senzillament, per vaguejar en temps d'Erasmus.

I és que la gran superfície d'herba i el magnífic paissatge conviden a passar-hi les estones de Sol i les nits temperades de la primavera i l'estiu. Ja vaig comentar el passat 27/01/08 unes fotos molt maques que em van portar uns grans records. Fotos de l'indret que per a molts alemanys (i per molts no-alemanys com jo) és potser la "postal" més bonica del seu país.

Per això tinc la següent foto com a fons d'escriptori al portàtil amb el que us estic escrivint:

Foto pròpia - Dresden, juliol 2005.

I a què ve aquest rotllo tant repetitiu per part meva? Doncs m'ha tornat a venir de gust tornar a recordar bons moments després de trobar un vídeo al YouTube, en el que els nens del Kreutzchor de Dresden (un dels cors de veus blanques més importants d'Europa) canten in situ les bondats d'aquest racó de món. Un homenatge merescut.

Dresdner Kreuzchor - "Im schönsten Wiesengrunde", Elbwiesen 2006

Im schönsten Wiesengrunde
Ist meiner Heimat Haus,
Da zog ich manche Stunde
Ins Tal hinaus.
Dich mein stilles Tal
Grüß ich tausendmal!
Da zog ich manche Stunde
Ins Tal hinaus.